måndag 4 juni 2012

Stark :-)

Brukar Du tacka Dig själv? Det brukar jag göra :-)
I alla möjliga olika sammanhang. Tex. som idag, efter träningen :-)

Den senaste veckan har jag lyckats få till flera riktigt sköna och bra styrkepass :-) 

Men även pass som inte blivit alls lika bra. Ett sånt´ pass blev det i onsdags. Då kroppen var trött, huvudet likaså, inspirationen var plötsligt som bortblåst och maskinerna, vikterna och skivstången där jag tänkt köra var upptagna.
Just då spelade det liksom ingen roll att det finns hur många övningar som helst att göra på maskiner och ställen som var lediga ;-)
 Om det blev träning?
Jadå, det blev inte som jag planerat utan istället blev det rodd och cykel... och en något behagligare trötthetskänsla efter passet än innan ;-)

Och idag blev det ett av de här passet som känns så där supersköna och bra :-)
Då jag blir stolt och glad över mig själv :-) Då jag känner mig ovanligt stark ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar