fredag 31 augusti 2012

GOD morgon

Den som såg mig för några timmar sedan funderade nog vad det var frågan om ;-)
Påklädd, lättklädd och fullpackad på samma gång.
 Med cykelbyxor, gympaskor, regnjacka och med en sydväst på huvudet plus en ryggsäck på ryggen och en kylväska på magen.
Lätt joggandes/gång på väg från Ängby.
Någon som inte var riktig vaken, eller glömt att klä på sig?
Nej då, det var jag :-)
På väg till Form och morgonträningen.
 
Vissa fredagar börjar jag sent.
Jag har varit missnöjd med mitt schema.
Jag, som jobbar heltid, vill helst börja tidigt och inte som nu 9:15 vid flera tillfällen.
Men... istället för att reta mig på schemat så har jag valt att göra någonting bra utav det :-)
Som att tex. köra styrkepass på tisdagsmornar och som idag få möjlighet att köra morgonspinningen.
 
Jag tror att jag vet vad som väntar...
Kände på spinningen att gårdagens pass redan nu börjar ge sig till känna i ben och rumpa,
gissar att det är lite träningsvärk på gång.  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar