tisdag 14 augusti 2012

Jag får se hur jag gör

Jag får se hur jag gör. Ja, det var tanken när jag gick och la mig igår. Jag får se hur jag gör med ev. morgonträning. Det beror på hur jag känner mig. Då kände jag mig väldigt "borta" och trött och att gå upp vid 6 kändes just då inte särskilt lockande. Men samtidigt vill jag verkligen fortsätta med att ha flyt i min styrketräning. Så klockan ställdes i alla fall ;-) Och den hann aldrig ringa... Inte så att jag vaknade superpigg men däremot träningssugen ;-)

Tisdagar och onsdagar är de dagar som jag har möjlighet till morgonträning och nu sitter jag här och är nyäten, nyduschad och nyTRÄNAD och på väg till jobbet :-) Klockan 7 var jag på gymmet och körde igenom ett riktigt bra pass. Jag tycker om att vara i gymmet när det är lite folk, då "mina" maskiner är lediga och jag kan köra på utan att behöva styra om eller vänta :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar