onsdag 8 augusti 2012

Vilodag

Idag har jag en vilodag.
Tänkte att det passar bra för i morgon väntar min favoritträning http://formhuset.se/pt.asp ,
personligträning, tillsammans med den bästa PT Niki :-) Den träning som är allra, allra bäst :-)

Ibland får jag frågan om hur mycket jag tränar, hur många pass per vecka som jag kör.
Jag tränar ju gärna och för en person som inte tränar kan det tyckas ofta :-)
Även om jag har en träningsdagbok så för jag inte statistik över antal pass, jag tycker på sätt och vis att det är ovesäntligt. Det viktiga är att man hittar den träning som man själv trivs med och att man utgår från sina egna förutsättningar och att man tränar och får kvalité i sin träning och inte kvantitet. 
 När jag började träna på Form så var mitt mål att träna 1-2 pass/vecka. Oj, det är länge sedan ;-) Snabbt ändrades det till att bli 3 pass... Nu handlar det inte så mycket om antal pass längre.

 Sedan ganska länge så har träningen blivit en del av min livsstil.
Det är liksom en naturlig och självklar del av mig själv.
 Det är något som jag trivs med och mår bra av :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar