tisdag 14 augusti 2012

Ombyte i rekordfart

Idag var en sådan här dag som det kändes som jag hade halva bohaget med mig till jobbet,
förutom jobbgrejer, lunch och mellanmål så fanns även träningskläderna och skor från morgonträningen och träningskläder och skor för ev. kvällsträning.  
Visste inte om jag skulle hinna.
 Men sällan har jag väl fått på mig träningskläderna och i med linserna med sådan hast som idag :-)
Kändes lite som en brandmannautryckning ;-)
Arbetsdagen slutade 17. Och 17:20 satt jag redo för tabataspinning.
Det blev ett verkligt skönt pass, stort fokus, flåsigt och svettigt och med en härlig eftersmak av pumpkänsla i benen och väldigt skön energi i kropp och sinne :-)
Jag tycker att det är något så skönt och njutbart att köra sådana här pass där jag kan ta ut mig och bli riktigt trött, känna svetten rinna, hjärtat slå, blodet pumpa runt. 
Det är också något så skönt och njutbart med att känna att kroppen återhämtar sig så snabbt. 

Själv är jag glad för min planering av styrketräningen i morse för direkt efter tabatapasset känns det som om kvalitén i styrkepasset skulle bli väldigt annorlunda jämfört med i morse.
Känner mig så nöjd över dagens prioriteringar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar