måndag 6 augusti 2012

Namaste

Det är verkligen spännande med yoga, tycker jag.
 Återigen förundras jag över effekterna. Ingenting som jag/man varken behöver förstå eller analysera. Bara tacka för och ta emot.
Själv hade jag en klar intention med kvällens pass...

Kvällens pass var så skönt, jag tycker om flödet. Och guidningen.
Jag är i kroppen samtidigt som det stundtals känns som jag lämnar den för ett tag.
Andningen och rörelserna bara finns där, värmen likaså.
 Det är som en lång meditations stund, stundtals försvinner jag långt bort. Vet inte riktigt vart bara bort.
Ett illamående kommer över mig när jag ska ta på mig skorna för att ta mig vidare hem... en märklig känsla... det tar en stund innan jag liksom kommer tillbaka helt och fullt... det känns skönt att komma ut i regnet...
Nu har jag hällt i mig greens och nu känns det skönt, stilla och lugnt i kroppen :-)

Namaste <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar