torsdag 22 november 2012

Från avslagen till påslagen

Kom till boxen och kände mig en aning avslagen.
Några timmar tidigare hade jag varit på aromaterapimassage.
Bäst hade det kanske varit att få vända på det hela, box först och därefter massagen, men så blev det inte idag. Och jag ville verkligen få köra boxen.
Det tog några minuter, sedan var kroppen igång :)
 
När jag kör med någon som jag vanligtvis inte kör med och som inte känner mig så brukar jag säga till och mana på att de får och kan ta i så mycket som dom vill och att jag säger till om det behövs. Ibland verkar det som en del inte vill eller vågar ta i, särskilt om de är större än jag.
 
 Box är verkligen fantastisk träning för hela kroppen.
 Det blev ett skönt, roligt och givande pass, precis som vanligt :)
 Jag tycker om när det blir jobbigt och ansträngande att både slå och hålla emot, som det blev stundtals ikväll. Jag tycker om att känna mig kraftfull :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar