torsdag 29 november 2012

Magmuskel träning under stora delar av dagen

Härligt med den snö som äntligen har kommit :)
 
Magmuskel träning kan ske på många olika sätt.
Själv har jag ägnat mig åt träning både under morgonen och nu ikväll.
Vad sägs om att åka stjärtlapp, många varv och med vikt i knät?
Vikten bestod av barn på jobbet :)
Påbyltad som jag var, med massor av kläder, så blev jag snart väldigt varm och nog fick magen jobba en del ;)  
 
Nu ikväll bestod träningen av box, så klart!
Efter ett par dagars vila, pga. en hals som inte känts helt bra, så kändes det extra bra att få träna igen.
Kanske var jag lite extra flåsig?
Men stark som vanligt :) 
 
Ibland kan det vara svårt att avgöra om och när man ska träna tycker jag. Är man sjuk är ju valet lätt men ibland kan friskhetsgraden liksom variera. Det känns som om jag gjorde rätt val ikväll :)
 
Kul också att så många har hittat till boxen och all annan träning också förstås :)    
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar