fredag 30 november 2012

Träningsglädje och överraskning :)

Det känns alltid lika inspirerande och roligt att komma till favorit träningen, den träning som är allra, allra bäst utan att veta exakt vad som väntar. Det blir liksom som en överraskning. Det jag kan vara helt säker på är att det som väntar är något som är suveränt för hela mig på många olika sätt :) Både under själv träningstimmen men även efteråt.
 
Idag blev det ett skönt, svettigt och stundtals väldigt jobbigt pass med TRX.
Det är länge sedan som vi körde med TRX på ett PT pass.
Hur kan övningar som ser så lätta ut ge en sådan fantastisk brinnande känsla i musklerna?
Och hur kan det plötsligt kännas som om det tar en evighet att räkna och göra 16 repetitioner ;)
Aj, mina ben! Gissar att det kommer att kännas både lite här och där i morgon och övermorgon :)
 
Om Du inte har testat att träna med TRX så är det något som jag verkligen vill rekommendera.
Det är utmanande och jobbigt på ett bra sätt, både bla. styrka, balans, stabilitet sätts på prov.
 
Nu ska jag njuta vidare av den här nöjd- njuthets- och glad känslan i kroppen :)
Tack för härlig träning :)
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar