fredag 16 november 2012

Nya utmaningar

Så skönt, äntligen fredag.
Den senaste veckan har jag gått en aning på sparlåga så jag har längtat efter ledighet,
vet inte riktigt vad som cirkulerat i min kropp, men nu känns det bra.

 I dag har jag haft träff med bästa PT:n :)
Alltid lika givande och idag även en aning förvirrande.

Vi började med att göra en mätning,
siffror på en våg är ju inte det viktigaste men
 ger ändå en riktning om var jag/man befinner mig/sig.
Jag har nästan glömt bort att jag en gång i tiden vägde så enormt mycket mer än jag gör idag,
 och då bestod kilona inte av särskilt mycket kvalite´. 
Nu handlar det inte om att gå ner X antal kilon för mig även om jag vill ha kvalitetsvikt.
Det viktigaste för mig är känslan i kroppen, jag vill gärna ha en känsla av lätthet.
Jag vill trivas och må bra på både in och utsidan.

Idag kom passet sedan att bli inriktat på prat och coachning.
Ibland behövs dom passen också och idag var det just en sådan dag. 
Jag uppskattar verkligen Nikis förmåga att "se" och coacha.
Även om jag kände mig en aning förvirrad efter...
men förvirring är väl alltid en god början?

Jag har antagit några nya utmaningar de närmaste 30 dagarna. 
Spännande att se vilka effekter de kommer att få :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar