onsdag 21 november 2012

Tid och rum

Ibland är det som om tid och rum nästan försvinner.
Så upplever jag det ofta när jag tränar, oavsett pass.
Yoga eller intervallpass, det spelar ingen större roll, en timme kan känns som några få minuter, eller ingen tid alls.
 Extra påtagligt blev det vid veckans yoga pass, både i måndags och nu ikväll.
Måndagen bjöd på ett superskönt poweryoga pass och ikväll bjöds vi på ett avkopplande, skönt yinyogapass. Jag tycker om och uppskattar båda yogaformerna, jag tycker verkligen att de kompletterar varandra på ett suveränt sätt. Effekterna i kroppen är spännande tycker jag. Ingen gång är den andra lik. Jag hoppas att natten ska bjuda på lika skön sömn som i måndagsnatt efter poweryogan. Efter många nätter med orolig sömn så sov jag så skönt :)   
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar