fredag 2 december 2011

Ännu mer inspirerad :-)

Visst är det härligt att bli inspirerad och känna sig inspirerad? Inspiration och motivation går ofta hand i hand. Efter att ha haft en viss tröghet i mitt energisystem börjar det kännas "renare", klarare och mer lättflytande.

Precis som jag berättat tidigare så tror jag att man kan påverka och "rena" systemet på flera olika sätt, där rörelse/träning & stillhet är några av sätten.Ytterligare en sak som jag tror har betydelse och påverkar är våra tankar och det vi stoppar i oss. Jag tror att allt det här har betydelse och påverkar oss ända ner på cellnivå.

Efter att ha blivit inspirerad av min fantastiska tränare har jag bestämt mig för att rensa systemet ytterligare, denna gång med hjälp av kosten och några andra gåvor till mig själv :-)
Jag fick information & riktlinjer för det hela idag vid mitt PT-tillfälle. Det känns jättespännande, och framförallt väldigt inspirerande, undrar vilka effekter jag kommer få?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar