söndag 4 december 2011

Fin söndag


En härlig söndag som startade tidigt med långfrukost. 
Det är något som jag verkligen uppskattar,
att bara kunna ta det lugnt, utan att behöva skynda iväg.
Tända ljus och lugn och ro.

Förmiddagen fortsatte sedan med en del rensning och städning här hemma. Känns skönt att få det gjort.
Sedan blev det en tur ner till gymet, träningen funkade fint. Som avslutning på en skön runda fick jag en inspirerande pratstund med Anna :-) 

När jag kom hem väntade ett meddelande på telefonsvararen från en av mina fina kompisar.
Jag skulle ringa upp, en överraskning väntade :-)

Överraskningen var om jag vill komma och leka och baka pepparkakor.
Självklart, ville jag det :-)



När det var dags för mig att ta mig hem fick jag en hopvikt lapp i handen.
Den skulle öppnas när jag kom hem...
Gissa om jag var nyfiken!

På ena sidan fanns denna fina blomma <3
Och på andra sidan...


Go´a fina unge!
Det känns fint på alla sätt, ända in i själ och hjärta
 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar