måndag 19 december 2011

Yes!

Det är drygt en vecka sedan det senaste träningspasset men idag var det äntligen dags! Det var inte vilken träning som helst utan favorit passet, så jag fick njuta i dubbelbemärkelse :-) Det kändes så bra. Eftersom jag varit sjuk ett tag så blev det ett lite "lugnare" pass, vilket kändes som en väldigt bra idé. Ett lugnare pass innebar ju inte för den skull att det var lätt. Kroppen svarade på ett positivt sätt, jobbigt på ett bra sätt. Den här jobbigheten och tröttheten som är så skön ;-)

Mina (små) kostförändringar har givit resultat på ett sätt som jag inte kunnat ana. Kroppen har blivit "renad" på ett märkbart sätt och jag har även fått en viktnedgång som känns glädjande och märklig ;-) När Niki frågade hur det kändes med "resultaten" så var mitt spontana svar att det kändes roligt ... och nu när jag kommit hem så känns det naturligtvis fortfarande roligt men samtidigt känner jag mig nästan förvånad över det som hänt på ca: 2 1/2 vecka, trots att jag varit sjuk den senaste veckan och inte rört mig nämnvärt!

Jag känner en helt annan energi i kroppen, en annan renhet i hela systemet, både i kropp och själ. Det är helt enkelt ett annat flöde i mitt energisystem :-) Det har funkat väldigt bra med kosten, det hela har gått väldigt lätt, tycker jag.Och maten har varit och är väldigt god oxå :-)

Visst är det härligt att investera i sin egna hälsa!? Jag känner mig tacksam och stolt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar