torsdag 22 december 2011

Det här vill jag ha mer av!

Att yoga påverkar hela mig vet jag sedan tidigare, jag vet också att den har effekter i kropp och själ som inte alltid går att förstå och som inte heller behöver förstås.
Trots att jag vet att det är bra för mig så har det under en längre tid varit och blivit alldeles för lite yoga. Men... nu tänkte jag ge det mer plats igen :-)
 Senast igår fick jag gå på yin-yogapasset med Anna.
 Ett sånt skönt pass. 
Både kropp och själ säger att det här behöver jag ha mer av, det här vill jag ha mer av! 
Gårdagens pass gav en sån´skön avslappnad känsla i kropp och sinne och när det gäller min smidighet så finns det en hel del att jobba med ;-)
 Det blev en natt med skön sömn.
 Idag skulle jag upp tidigt, jag vaknade innan klockan och kände mig förvånansvärt pigg :-)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar