onsdag 26 september 2012

Annorlunda

För en vecka sedan var jag på väg hem från min fantastiska resa. CTC 2012.
Nu är jag tillbaka i den här vardagen. Men ändå inte.
Jag förundras över att det kan kännas så annorlunda. Annorlunda om jag jämför med hur det kändes före resan jämfört med efter.
Annorlunda på så många sätt. Framförallt i hjärtat och själen.
Jag har pratat och berättat för många om hur fantastisk veckan varit men orden räcker liksom inte till.
Det är en sådan stark och kraftfull upplevelse för mig.
Efter rekommendationer från våra reseledare har jag haft några dagars vila efter hemkomsten, allt för att kroppen ska få möjligheter till bästa, möjliga återhämtning efter en vecka med massor av härlig träning. Igår blev det gymträning på morgonen och step på kvällen.
 Det kändes som om det var evigheter sedan, fast det är det ju inte.
 Inför styrketräningen började jag fundera på vad ska jag göra?
Som om jag var helt obekant med maskiner och vikter ;-)
Jag skrev ner en runda till mig själv och när jag väl kom igång kändes det lättare.
. Och även om benen var pigga på stepen så kändes stepbrädan högre än vanligt ;-)
Koreografin var både rolig och utmanande och verkligen inte helt lätt :-)
 Idag har jag fått njuta av intervallpasset tillsammans med andra morgonpigga formare.
 Vid vattensäcksstationerna hamnade jag för ett ögonblick på helikopterplattan...
 lika fokuserad och med en skön, härlig känsla :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar