onsdag 5 september 2012

Det bästa - hittills

Nu har det börjat :-)
Forms höstschema.
Som vanligt ges vi möjligheter till suverän träning, både i gym och på instruktörsledda pass.
Passen är många och utbudet stort.
Som vanligt är det det BÄSTA schemat - hittills :-)

Jag hamnar i den här känslan av att vilja gå på nästan allt, helst samtidigt :-)
Jag tror att det är många av oss som har sina favoritpass. Typ sådana pass som man alltid går på.
Samtidigt kan det vara kul att prova och gå på sådana pass som man kanske inte vanligtvis brukar gå på, tycker jag.

Själv får jag lägga till ett pass på min redan långa favoritlista.
Cirkelpuls på onsdagsmornar.
Jag fick möjlighet och glädje att gå på det i morse.
Och det kommer bli fler onsdagsmornar :-)

Jag hade inte riktigt bestämt mig om jag skulle köra själv eller inte när jag tog mig iväg i morse.
Men när jag landade på Form så blev beslutet att hoppa med in i salen.
Om det mot förmodan var någon som inte var riktigt vaken kan jag garantera att han eller hon kvicknade till fort när vi körde igång :-)
Ett riktigt skönt pass, roligt och jobbigt. Perfekt träning för hela kroppen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar