fredag 28 september 2012

Box

Igår var det dags för boxpass :-)
Precis innan passet dök Lottie upp,
jag som tänkt så mycket på henne och undrat hur hon har det och vart hon tagit vägen.
Det kändes så bra att få träffa henne igen och kul att få köra boxen tillsammans.

Båda två är starka och fokuserade.
Vi satsar och ger allt.
Det är skönt att få slå och sparka - både när jag/man är arg men även när jag/man inte är det :-)
Känna kraft och energi virvla runt.
 Själv har jag en sådan här känsla i kroppen av att känna mig väldigt centrerad, kraftfull, lugn och "ren" i mig själv, det är verkligen en behaglig, njutbar känsla.

Precis som vanligt så var passet superbra, jag uppskattar att passet blivit 10 minuter längre den här terminen och att vi avslutar med en intervall/stationsrunda. 
Efter passet slår jag och Lottie oss ner i formsofforna och pratar, det känns fint att dela med sig till varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar