onsdag 26 september 2012

Dag 4 CTC

Vilken process som kommit igång för mig.
Om det var åskoväder förra natten så var det det hos mig i natt.
Vilken urladdning. Kände mig så trött när det var dags att stiga upp.

Dagens första pass, yoga, "the healer" kändes välbehövligt ur flera aspekter.
I kroppen känner jag mig förvånansvärt fräsch, lite känningar över rumpan och i höftböjare.

Efter frukost har det blivit pysseldags.
Skålar med pärlor kommer fram och vår uppgift blir att skapa ett varsit armband.
Det är inte vilket armband som helst, nej,
pärlorna symboliserar olika saker för var och en av oss.
Viktiga saker.


Förmiddagens pass genomförs uppe på helikopterplattan.
När Niki berättar att vi ska köra "Ökenräven" vet jag vad som väntar :-)
Det blir väldigt flåsigt men jag känner mig stark och väldigt fokuserad.
En skön känsla.

Träningen gör oss hungriga och dagens lunch:
makrill, grönsaker och nybakat bröd.
Mums!

Efter en stunds vila är det dags för dagens tredje pass:
lite teknikträning i löpning därefter löpintervaller.
Benen svarar riktigt bra med tanke på gårdagens backträning.

Kvällens avslutas med god middag och musik-quis, sång.
Och en hel del skratt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar