onsdag 26 september 2012

CTC 2012

TACK hela CTC 2012-gänget för FANTASTISKA dagar i Kroatien!
Och ett särskilt TACK till våra HÄRLIGA reseledare: Anna och Niki!

 
Jag visste det redan innan jag åkte iväg att CTC 2012 skulle bli så mycket mer än en träningsresa.
Jag visste inte hur och på vilket sätt.
Bara att. 
Det är svårt för att inte säga omöjligt att återge i ord,
text och bild vad resan har betytt och betyder för mig.

Jag är så glad och tacksam för att jag valde att åka med, trots funderingar om tid, semester och ekonomi.
Hjärtat sa åk!
Det kommer att ordna sig med det praktiska.
Ibland är det bra att bara släppa.
Att ha tillit.
Och mod.

Naturligtvis har jag/vi fått uppleva fantastisk träning men vi har också fått så enormt mycket mer.
Härlig gemenskap.
Vacker natur.
Inspirerande föredrag.
Sköna, svalkande bad.
Vällagad god mat.
Känslor.
Tankar.
Och så oändligt mycket mer.

Vi har också givits möjligheter att stanna upp ett tag från det vardagliga här hemma.
Stanna upp och reflektera.
Kanske få distans och perspektiv.
Kanske upptäcka helt nya saker.

Jag är så tacksam för att min kropp och själ svarade så som den gjorde under mina dagar i Kroatien, jag trodde nog inte att det skulle hända så mycket under de här dagarna som det gjorde för mig.
 Det här är en resa om jag alltid kommer att ha med mig och som jag tror kommer att ge avtryck på många olika sätt för mig. 

Det ska bli spännande att se hur och på vilket sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar