söndag 19 maj 2013

818, 20 och 24

Vilken fin och härlig dag det blev igår :)
Knivsta marknad och för min del årets första springlopp:)

Jag hade glädjen att först få springa 8 km. loppet. Jag känner mig nöjd över min egna prestation, även om jag under själva loppet inte hade helt lätt med att komma in i en skön springrytm. Ett löjligt håll och en påtaglig värme störde rytmen en del och även om jag hällde i mig och på mig vatten så kändes det som om kroppen verkligen fick jobba för högtryck... benen var lätta men jag var kokhet.

Till mina supporters och hejarklack hade jag sagt att dom kunde räkna med mig i mål efter ca. 45-47 minuter.... klockan stannande på 44,20 :)

Efter mina egna 8 km. hade jag glädjen att möta upp BÅDA mina springkompisar. Istället för att vara publik hade min yngsta springkompis ändrat sig i sista stund till att själv vilja vara med och springa. 

En förväntansfull trio,
en riktigt stolt moster tillsammans med de finaste springkompisarna :)



En nöjd trio, strax efter målgång :)

Jag fick äran att vara springsällskap till båda tjejerna. När stora syster och jag kommit i mål sprang jag iväg och mötte upp lillasyster. Härligt att få springa loppet och passera mållinjen tillsammans med båda tjejerna <3 Det kändes (extra)bra att få avsluta gårdagens spring i backen vid järnvägsviadukten, med lätta och starka ben, den backen har jag ju i samband med ett PT-pass "tjuvtränat" i för några veckor sedan ;)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar