tisdag 7 maj 2013

Mjölksyra sällskap

Jobbigt och skönt, ja visst kan jag summera morgonens pass precis så :)
Niki bjöd med oss på ett pass med verkligt bra musik, sån´musik som jag tycker om. 
 
Under uppvärmningen upplevde jag att Herr Tabata gjorde sig påmind i mina ben, jag umgicks med honom en stund igår. Som tur var kom benen snabbt igång,  så istället för Herr Tabata blev det stundtals sällskap av fantastisk mjölksyra:) Trevligt sällskap som jag gärna har om än inte allt för länge ;)
 
Direkt efter spinningdelen kan jag säga att jag kände mig en aning urblåst och tömd, mjölksyran fanns liksom inte bara i benen utan i hela systemet, men efter lite coreträning, dusch och en härligt god frukost så är kroppen i fas igen :)    
Förutom soyayoghurt med hallon,
 ägg så njöt jag även av ett glas med rykande kaffe med en mixad matsked kokosfett till frukost, 
jag rekommenderar dig att testa, kaffet smakar verkligen gott tillsammans med det mixade kokosfettet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar