tisdag 7 maj 2013

Tisdagsbox :)

Det förvånar mig att det är förhållandevis få som hittat till boxpassen.
Själv tillhör det, som bekant, ett av mina verkliga favoritpass :)
Det finns nog en del som har en uppfattning om hur just boxpassen är utan att själv ha varit där.
Kom och testa :)

Jag tycker om att inget pass är det andra likt, grunden är naturligtvis densamma men övningar och upplägg varierar från vecka till vecka. Ibland funderar jag på var alla idéer till övningar kommer ifrån? Det är kul, givande och inspirerande med kunniga och kreativa instruktörer :) Det skapar både glädje och utveckling för mig/oss :)

Kvällens pass var lika bra och roligt som vanligt :)
Och som vanligt gick tiden alldeles för fort eller så försvann den bara på något mystiskt vis.

 Passet bjöd på en del nya övningar bla. en del hopprepshoppning och benspark :)
Vid bensparken var jag glad för att jag just ikväll hade två boxkompisar, den ena var betydligt lättare att köra mot än den andra ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar