fredag 24 maj 2013

Hjärnan är förunderlig

Igår var jag på en spännande behandling/session där kroppen kom ner i djup avslappning...

På tal om att jag brukar kunna bli väldigt "off" vid olika typer av meditation och avslappningsövningar så verkar det som om delar av mitt sifferminne försvann under gårdagens session ;)

När sessionen var avslutad och det var dags att betala så kändes det som om delar av mitt sifferminne var utraderat, koden till betalkortet var som bortblåst ;) Jag tittade på betaldisplayen men den kändes väldigt främmande. Den enda koden som dök upp var till låset och nyckelbrickan på jobbet. Ibland är det ju så att kroppen och fingrarna minns, men inte ens det. Nu löste sig det hela enkelt med en underskrift istället. Men tro inte att minnet har kommit tillbaka ;)

Massor med 4-siffriga kombinationer har farit runt i huvudet på mig, men dessa har bara fört med sig att pinkoden nu är spärrad. Världsliga och triviala problem, ja visst, men en aning irriterande, tur att det går lätt att lösa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar