tisdag 13 september 2011

Att leva som jag lär

Att planera in och genomföra träningspass har jag lätt för, jag som älskar att träna, och något som börjar gå bättre är att även planera in vila/återhämtning :-) Tidigare har vilan/återhämtningen kunnat bli lite slumpartad & lite hur som helst, typ på söndag om en vecka... i  bästa fall. Någon enstaka gång tror jag att det är helt ok. att göra så. Men i långa loppet så tror jag på en balans även här, att träna klokt & smart för att må riktigt bra och för att få dom resultat som jag vill ha. Själv vill jag ju fortsätta med min gymträning och utvecklas styrkemässigt & lägga på mig muskler samtidigt som jag vill få in en del andra pass per vecka också. Det kan vara en utmaning i sig att få veckoschemat att stämma ;-) Och samtidigt en riktig möjlighet ;-)

Igår var det just vila/återhämtning... för att jag själv hade valt det.... och bokat in det.... mmmmassage....och en stillsam promenad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar