tisdag 13 september 2011

Förvånansvärt & ovanligt lätt :-)

Så var det det här med att leva som jag lär :-) Nästan komiskt att jag skrev om det just idag. Kanske var det en hälsning & påminnelse till mig själv ;-)

Jag har fått njuta av kvällens step pass som ikväll kändes förvånansvärt & ovanligt "lätt". Hur är det egentligen möjligt att det känns så "lätt"? Det kändes nästa märkligt. Jag upplevde att jag hade hur mycket ork som helst & som om jag hade kunnat hålla på hur länge som helst, jag blev super pigg! Det var verkligen en skön känsla. När det nu kändes så fantastiskt lätt ikväll så känns det nog lika lätt att snart springa typ en mil i knappt en timme, kanske blir det ett litet lopp inom den närmaste framtiden? Vem vet ;-)

Som sagt så blev jag super pigg, jag var så nära att studsa vidare in på spinningen. Kände att jag ville ha "mera". Jag var på väg att börja förhandla med mig själv ;-) Men jag hejdade mig. Istället gick jag hem och njöt jag vidare av den här sköna känslan i kroppen... pigg & nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar