torsdag 29 september 2011

Tänk om

 Ett av mina mål det här året har varit att "jag ska springa ett milslopp på 50 minuter (Hässelbyloppet 16/10)". Men efter att årets första 8 månader sett ut som dom gjort, med benskada och utebliven löpträning så har jag tänkt att jag struntar i alltihopa! Både i milstider och Hässelbylopp. Men i torsdags så anmälde jag mig. Till Hässelbyloppet :-) Även om förutsättningarna sett helt annorlunda ut än vad jag hade tänkt mig från början så har jag ändrat mig och känner att jag vill vara med. Just nu känner jag mig glad & tacksam för att jag kan springa! Jag tänkte utgå från dom förutsättningar som jag har haft och utgå från där jag befinner mig nu, allt blir så mycket enklare då :-) Sen får det bli, i stort sett, vilken tid det vill ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar