lördag 27 oktober 2012

Bara vara dag

Idag är det en bara vara dag för mig, så skönt!
Jag har längtat och verkligen sett fram mot den, inga borden eller måsten,
inget speciellt inbokat utan just bara vara.
En perfekt start på dagen är ju naturligtvis ett skönt träningspass :-)
Själv landade jag nere på Form vid halv nio.
Kul med alla Formare som strömmar till för att träna.
Spinning och step.
Gymträning.
 
Själv har jag fått njuta av ett riktigt skönt gympass tillsammans med mig själv :-)
Kraftfull, fokuserad och stark :-)
Jag njuter av den energi som jag känner att frigörs i min kropp under passet, ibland är det mer påtagligt än annars.
 
Nu väntar lite matlagning, sån´ här matlagning som jag tycker om. Då jag har tid. Inte sån´ här matlagning då jag kommer hem från jobbet och önskade att maten redan stod på bordet, helst för en kvart sedan. Då det är brottom.
 Tänkte botanisera lite i några av mina kokböcker, få se vad det kan tänkas bli för något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar