måndag 1 oktober 2012

Hjärtandning

Hade en sådan skön känsla i kropp och sinne när jag gick till sängs igår.
Lugn och avslappnad men hua en sådan natt det blev.
Är det fullmåne?
Hur som helst så har jag snurrat otaliga varv i sängen och sömnen har varit så orolig.

Nu har jag fått njuta av ett skönt yoga pass, oj vad tiden bara försvann.
Både kropp och själ mår så bra av det.
Vi avslutade passet med hjärtandning.

Det har hänt så mycket i mitt hjärta den senaste tiden <3

Jag vet inte riktigt vad det är som händer ikväll
 annat än att hjärtandningen i kombination med musiken blir
starkt och kraftfullt för mig.
Utan att jag själv märker det känner jag tårar sakta rinna utmed kinderna,
det känns ... fint.
Jag varken analyserar eller värderar,
låter det bara vara.
Andas vidare.



1 kommentar: