onsdag 17 oktober 2012

Hoppe hare

17 morgonpigga formare var på plats nu på morgonen för att ta del av Nikis suveräna intervall pass :) Själv har jag inte tränat sedan i torsdags, ja jag räknar inte lördagens grävande som träning även om det gott och väl skulle kunna räknas som styrketräning om än med lite ensidiga rörelser ;)
 
Egentligen har det inte varit dagar av inplanerad vila, det har av olika anledningar "blivit så" och säkert gjort mig väldigt gott.
 
Jag kände mig inte helt pigg när jag steg upp men tanken på vad som väntade gjorde att det ändå gick lätt. Tänk vad motivation och inspiration kan skapa :) På vägen ner till Form hamnade mina tankar på Kroatienresan och på hur det har känts nu efteråt i kropp och själ. Jag fylls verkligen av en varm känsla i hela kroppen av tankarna...
 
Redan under uppvärmningen känner jag att min kropp tackar och tar emot :)
Jag hamnar i min egna bubbla... första stationen för mig är "Hoppe hare", sällan har väl haren skuttat så bra ;) Det blir 2 sköna och jobbiga varv... sköna, svettiga och flåsiga.
 
Och en skön och njutbar känsla i kroppen både under tiden och nu efter <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar