onsdag 10 oktober 2012

Jobbigt och tungt på ett skönt och bra sätt

Det är mörkt när jag går hemifrån. Klockan är strax efter 6:00 och jag känner mig pigg :-)
Så fint med alla stjärnor på himlen och månen som bara är en liten skärva.
Prasslar i höstlöv och andas in höstluft. Det känns skönt att få en liten morgonpromenad för att sedan landa nere på Form.

Det hinner fara en del tankar genom mitt huvud när Niki går igenom stationerna... särskilt vid "benstationerna". Gårdagens fantastiska benpass har redan givit sig till känna, en fast och fin rumpa är ju i och för sig kul ;-) Trots det funkar benstationerna bra, inte helt lätt och enkelt men med fokus, koncentration, vilja och mjölksyra :-) Passet är jobbigt och tungt på ett skönt och bra sätt för mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar