onsdag 3 oktober 2012

Skön morgon

Igår blev det ingen morgonträning för mig, jag prioriterade sömn och återhämtning.
Inte för att jag kände mig sliten och trött utan för att det varit mycket träning för mig den senaste tiden. Och jag vill gärna träna smart och klokt :-)
 
Men idag :-)
Idag fick jag njuta av morgonträning, härligt att komma in i salen och höra musiken.
Morgonträning är verkligen en suverän start på dagen.
Jag tycker intervallträning är super kul, skönt och jobbigt.
Idag var det stundtals ovanligt tungt, en minut kan ibland kännas ovanligt lång :-)
Och ibland kan benen kännas ovanligt långa också ;-)
Vid en vrid/rotationsövning med rakt ben där vi skulle ta tag i foten kändes det som fötterna inte var helt lätta att nå. 
 
Nu sitter jag här med en skööön känsla i kroppen, nytränad, nyduschad och med en god frukost i magen. Redo för att ta mig vidare till jobbet.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar