torsdag 4 oktober 2012

Greens och träningsglädje

På jobbet är många genomförkylda: snor, hosta, lunginflammation, vattkoppor, svinkoppor. Usch!Stundtals skulle jag vilja sätta mig i karantän, med det är ju inte riktigt möjligt ;-)
Däremot ser jag till att göra det jag själv kan för att hålla mig frisk. 
Jag har inga direkta mirakelkurer däremot tror jag på att ge kroppen så goda förutsättningar som det bara är möjligt. Tex. genom att dricka greens och även göra en del annat.
 Det finns nog dom som tror att jag har provision på försäljningen av greens
men det har jag inte ;-)
Däremot gör jag gärna "reklam" för greens. Numera dricker jag det dagligen.
Jag har även druckit det i samband med rening/rensning i/av kroppen.
 Effekterna och resultaten av det då var minst sagt intressanta, för mig var det mer magi än fysiologi :-)

Ikväll är det dags för ett av favoritpassen och imorgon för det dags för det verkliga favoritpasset, den träning som är allra, allra bäst oavsett träningsbakgrund och mål :-)
Det är ett tag sedan sist så jag ser fram mot det extra mycket, det är alltid
 lika spännande att se vad jag bjuds med på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar