torsdag 18 oktober 2012

Kul :-)

Det känns kul :-)
Mellan landade en sväng nere på Form under em.
Inte för att träna utan för att prata ihop mig med min fantastiska tränare om ett nytt pt-upplägg :-)

Jag är så glad för att jag ger mig själv den här möjligheten till personligträning. Det är svårt att beskriva och förklara men den personliga träningen är inte jämförbar med någon annan typ av träning och man blir lätt beroende av den ;-) Ett beroende som jag gärna har ;-) Jag längtar redan tills nästa träningsgång. Jag ska fundera lite kring ev. nya mål. Som med mycket annat så kan jag lätt bli spretig i mina formuleringar och med vad jag vill, jag vill ofta mycket på engång :-) En del mål känns som dom alltid kommer att finnas med, sådana mål som jag/man aldrig blir "färdig" med. Men det vore roligt med något nytt också :-)

Nu ikväll var det dags för box igen. Det var bara ett fel med kvällens pass... och det var att tiden gick alldeles för fort. Jag ville köra MERA! Minst en timme till :-) Själv trodde jag att jag skulle bli illamående efter att ha slängt i mig middagen en knapp halvtimme innan passet men så blev det inte alls, salladen kom inte i retur trots sparkar och slag mot magen ;-) Jag kände mig härligt stark :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar