fredag 5 oktober 2012

Min fantastiska träning :-)

Jag fick samma känsla på passet idag som igår.
Den här sköna njutbara jobbigheten :-)

Efter Kroatienresan så känner jag en lust till att få fortsätta att träna 3 pass per dag även om min kropp troligen skulle signalera någonting annat efter ett tag. Ibland känns det som om jag skulle kunna träna jämt ;-) Jag är verkligen priviligerad som tycker att det är så kul och givande med träning. Tänk om alla hade det så.

Idag, på mitt favoritpass, bjöds jag med på en styrketräningsrunda för överkroppen. Ett skönt och jobbigt pass :-) Det är verkligen toppenkul och så inspirerande att få köra personligträning tillsammans med Niki, även om jag kände mig pigg före passet så känner jag mig om möjligt ännu piggare nu efter :-) Så tacksam och glad! Hur bra jag/man än kör på på egen hand så blir det alltid lite extra under pt-passen, möjligheter ges till att verkligen pressa ut det där allra sista. Det är också kul och bra att få genomföra och få tips på nya övningar och upptäcka nya muskler ;-)

Sällan har jag känt mig så uttömd i armarna/axlarna som efter idag. Undrar om jag kommer att behöva sugrör i helgen ?;-) Det känns lite misstänkt redan nu. Jag kände mig glad för att jag inte skulle ta på mig en tajt skjorta direkt efter passet, för mina armar hade nog sprängt sömmarna ;-)

Tack till mig själv och tack till Dig Niki för dagens härliga, jobbiga, givande pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar