måndag 6 april 2015

Bland ringar, nötter och frön

Njutit av ett skönt pass i gymet även idag :-)
Åhh, vad jag tycker om att starta dagen så!
Önskar att alla dagar var så!
Idag var det framför allt benens tur men även lite annat med bla. övningar (och lek) i ringarna. Jag övar vidare på min utmaning... och undrar hur när jag kommer att nå den!? Finns det någon genväg? Ska nog kolla med min Pt ;-) Jag kunde också konstatera att armhävningar i ringarna gick så mycket bättre än sist... och jag kan verkligen glädjas åt framsteg... stora som små. 

Hemma igen så passade jag på att göra en laddning god musli, en del behöll jag själv och en del har levererats vidare. Musli är ju superlätt att göra själv och det går ju att blanda i det mesta. Ungefär som den variation som man hittar i affären. Själv väljer jag en god blandning av frön, nötter, bär, kokos och kokosolja. Inspirationen har jag hittat här. Dagens musli blev en blandning med solrosfrön, pumpafrön, mandel, hasselnötter, sesamfrön, kokos, gojibär, blåbär, mullbär, inkabär. Kryddningen blev både, kanel, vanilj och kardemumma.  










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar