tisdag 7 april 2015

Vilken är den bästa träningen?

Så glad för att det var mig själv jag förhandlade med när det gällde kvällens träning och andra göromål. Annars kanske träningen inte blivit av. 
Jag var inbokad på muskelpasset sedan tidigare men så blev tiden knapp så passet avbokades strax innan. Men... Jag började väga för och emot.
Träna eller inte träna.
Sedan bestämde jag mig för att jag skulle hinna ;-) På något vis.
För jag ville så gärna! 
Så jag bokade in mig igen.
Glad för valet och beslutet!

Nu sitter jag här med, du vet, den här nöjdhetskänslan. Nöjd och pigg efter att först fått njuta av kvällens suveräna muskelpass a la Niki med massor av bra övningar och sedan har jag fått njuta av mitt egna sköna yinpass, där jag själv är instruktör. 2 givande timmar. Och verkligen en perfekt kombination!

Jag tror inte att den bästa träningen är den som blir av, för mig handlar det inte om kvantitet utan kvalité, den bästa träningen har ju att göra med vad Du vill uppnå. Och ikväll var det just träning med kvalité. Fokus. Och glädje. 

Hur och vad gör Du när din valda sanning är att Du inte hinner?
Vilka val och prioriteringar gör Du?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar