lördag 25 april 2015

Välkommen på personlig träning!

På många sätt är jag en person som gärna själv upplever och upptäcker för att verkligen förstå. Erfarenheterna som det ger för ofta med sig att jag vill lära mig mera, lära nytt och helt enkelt utvecklas vidare. Ett sådant område, för mig, är träning och hälsa. Ett område som är stort och som innefattar så mycket och som samtidigt är så spännande och intressant!

Nu är det många år sedan som jag själv började träna. Jag har haft glädjen och förmånen att verkligen få uppleva vad träning kan föra med sig! 

Kombinationen av det som från början handlade om min egna träning och hälsa och det genuina intresset som snabbt växte fram samt mina egna upplevelser/erfarenheter skapade en dröm, önskan och mål. Ett mål; att få jobba med träning och hälsa. Tänk att få länka ihop ett stort och genuint intresse/hobby med ett arbete! Tänk att få möjligheter att dela med sig av något som jag själv brinner för! Förutom mina egna erfarenheter har jag genom åren fått möjligheter till olika utbildningar och i höstas blev det dags att ta klivet och gå PT-utbildningen!

Och drömmar kan verkligen bli verklighet! Sedan nästan 2 år tillbaka arbetar jag som yinyoga instruktör och nu kan jag även erbjuda Dig personlig träning på Form. Det känns så inspirerande, spännande och roligt!



För mig är det viktigt med ett holistiskt synsätt och möta just Dig där Du befinner Dig och utgå därifrån. Personlig träning är ju just personlig! Mål och syften varierar ofta över tid och kan vara av de mest skilda slag! Inget mål är för litet eller för stort. Kanske har Du formulerat ett klart och tydligt mål redan innan vi ses, kanske inte. Genom coachande samtal når vi fram till vad som är viktigt för Dig just nu, vart Du befinner Dig, vart Du vill och hur Du ska nå dit - utifrån det läggs träningen upp.

När Du anlitar mig som personlig tränare så vill jag ge Dig upplevelsen av att träning och hälsa handlar om många olika saker, där träningen är en viktig del. Jag vill att Du ska få med Dig inspiration, motivation, utveckling och naturligtvis personlig träning med personliga träningsprogram som är skapade och gjorda till och för just Dig och dina mål! Kanske kommer Du även att utmanas på ett eller annat sätt?

Ser fram mot att träffa Dig!
 Välkommen att boka tid!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar