måndag 31 januari 2011

Laddningar & energifält

Jag tycker det är så spännande och intressant med ENERGIER, energifält & energiflöde. Både de som finns i och utanför oss själva. Och hur vi påverkas och själv kan påverka dessa fält. Jag har inga direkta teoretiska kunskaper och belägg för mina tankar/teorier utan de grundar sig snarare på egna upplevelser, tankar och funderingar.

Det är inte alltid som jag/man känner sig helt balanserad i energisystemet, det kan vara i otakt av olika anledningar. Frekvenserna kan snurra på i ”fel hastighet” och skapa obalanser tror jag. Och tänk hur fysiskt det kan kännas i kroppen, tycker jag! Ibland flyter det tungt, som gulbrun sirap i systemet, och det känns ”smutsigt” en annan gång virvlar det i kristallklara härliga, vackra färger, lätt, ”rent” och enkelt.

Vilken frekvens är Du inställd på idag? Hur har Du det med energifälten i och runt Dig själv just nu? Hur vill Du ha det? Om det inte är precis så som du vill och önskar just nu hur och vad kan Du göra åt det?

I morse när jag steg upp kände jag mig en aning seg/"irriterad" i kroppen. Och när jag gjorde i ordning min frukost gick plötsligt propparna i köket. Det kändes nästan komiskt... Undrar hur det var med laddningar & energifälten just då ;-) Först tänkte jag att jag fixar det... sen. Efter frukosten. Men så upptäckte jag att även kyl och frys hade slocknat så fram med nya säkringar... sim sala bim... så var det ordnat.

I sista stund bestämde jag mig sedan för att gå ner och köra lunch spinningen, vilket bra beslut :) På tal om energier och energifält... ;) Maria bjöd som vanligt på ett suuuper pass :) Själv kände jag mig lika glad och nöjd oavsett om jag vred på eller av motstånd, några millimeter åt ena hållet några åt andra... fokus...svett som rann utmed kroppen... hög puls...stark kropp... starka ben.... Stod i position 3 några sekunder... valde sedan att sitta mestadels. Jag lyssnade på kroppen. Jag njöööt av det som fungerar bra, och tog hand om det som inte fungerar precis lika bra just då genom att ta det lite lugnare och vrida av motstånd. Jag tänkte tankar som gjorde mig glad :)

Behöver jag tala om hur det kändes under tiden och efter? TACK till mig själv och TACK till dig Maria :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar