fredag 15 april 2011

MÅLMEDVETEN, KRAFTfull & stark

Åhhh, vad jag trivs med min FORMträning!
Jag skulle verkligen kunna skriva hur mycket som helst om träning & rörelse... 
och framförallt om min egna tränings- och rörelsglädje... 
Även om träningen på ett sätt är självklar för mig så
påminns jag ibland om hur betydelsefull och viktig den är!
Viktig och betydelsefull ur så många aspekter.

Jag känner mig så oändligt TACKSAM.

Extra roligt, just nu, är att mitt nya träningsupplägg tycks ha givit resultat. På kort tid så har muskelmassan ökat samtidigt som fettprocenten gått ner. Jag som vill ha kvalitetsvikt, vilket för mig innebär att ha en bra balans mellan muskler och fett som både känns och syns, gläds åt dom resultaten så klart :-) Det är också en härlig känsla att både känna sig & vara stark tycker jag. Precis som nu:-)

Idag har jag fått njuta av ett härligt ENERGIgivande pass:-) TACK till både mig själv och till dig Niki :-)

Jag brukar oftast vara bra på och ha lätt för att fokusera när jag tränar men idag lyckades jag "extra" bra. Kraftfull & stark! Det kändes som om jag försvann en aning... inte för att jag höll på att svimma eller så ;-)... utan för att jag helt enkelt var helt i kroppen & musklerna och mestadels tom på tankar... det är verkligen en fascinerande känsla och upplevelse, tycker jag. Efter samråd & planering med min PT så kommer jag att fortsätta med samma träningsupplägg i ytterligare två veckor. Spännande att få se fortsättningen...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar