torsdag 16 februari 2012

Det här vill jag lära mig :-)

Efter kvällens boxpass kommer det att bli extra intressant i morgon och i övermorgon :-) Gissar att jag troligen inte kommer att studsa fram som en gasell men förhoppningsvis inte heller ta mig fram som en skadeskjuten kråka även om jag med största sannolikhet kommer att vara en aning ooosmidig ;-) Kvällens boxpass var annorlunda mot vad det brukar vara. Annorlunda så till vida att det var betydligt mer sparkar än vad det brukar vara. Höga & låga. Svårt eller verkligen inte helt lätt? Utmanande & roligt. Den inbillade smidigheten som plockades fram i förra veckan var inte lika lätt att hitta i kväll ;-)

Min brist på tålamod sida gjorde sig påmind, den som vill kunna innan jag ens försökt, som känner men va´f*n när inte sparkarna blev så som det var tänkt. Jag vet sedan tidigare att den här sidan hos mig inte gör att det går precis lättare, jag vet även sedan tidigare att det blir annorlunda om jag byter tanke spår, precis som i kväll :-) Motpolen till den här brist på tålamod sidan hos mig brukar vara att jag upptäcker saker som jag vill kunna & lära mig mer av, som jag vill bli bra på eller ännu bättre på. Eller helt enkelt superbra på! Så kändes det ikväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar