torsdag 9 februari 2012

Inbillning eller ej

Va´roligt att fler och fler börjar hitta till torsdagens boxpass :-) Vi som redan går på boxpassen vet ju att det är suverän träning för precis hela kroppen, ett helt perfekt pass om man vill bli ännu mera vältränad! Energi, intensitet, kraft, glädje, fokus, styrka, slag, sparkar... allt i en skön mix. Ikväll bjöds vi som vanligt med på ett skönt pass. Jag tycker om intensiteten och tempot!

Själv vet jag inte om jag inbillade mig men jag tyckte att mina frontsparkar gick lite smidigare än vanligt, men inte är det väl så att några dagars stretch kan skapa en så snabb förändring? Det måste vara inbillning. Men å andra sidan spelar det ingen roll, för i sådana fall kan jag ju fortsätta att inbilla mig, det kanske också har effekt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar