onsdag 29 februari 2012

Nya vanor?

En gång är en gång. Två gånger kan kanske vara början på en ny vana? Jag tror det. Den här morgonen har börjat på samma, härliga sätt som igår: med en skön runda i gymmet tillsammans med mig själv. Jag har oftast möjligheter att köra morgonträning 2 dagar i veckan, resterande dagar börjar min arbetsdag tidigt. Hittills har jag inte tränat på mornarna. Varför jag inte har gjort det? Det spelar ingen roll, det behövs inga förklaringar däremot är jag väldigt glad för de val som jag har gjort igår och idag :-) Och för de val som jag kommer att göra nästa vecka och nästa... Jag känner mig supernöjd, både med mina val och med mina pass.

Min kropp funkar lika bra på morgonen som kvällen, jag känner mig stark och fokuserad :-) Idag blev det fokus på armar och ben. Benträningen kändes extra bra att köra just idag, för jag ska få genomföra yogapasset ikväll och stretcha igenom kroppen ordentligt :-)

Morgonträning tycker jag är skön! Förutom att få till ett perfekt träningspass innan klockan är halv 8 så bär man ju med sig den här sköna känslan resten av dagen. Vilket i sig kan bli rätt intressant ;-) Igår när jag anlände till jobbet så var det första jag möttes av var några kollegors "suckande & pustande"... om jag lät mig påverkas? Nej, faktiskt inte! Själv kände jag mig ju superpigg & glad och för somliga kan det kanske bli provocerande. Vi gör alla våra olika val ;-)

"Det är svårt att nå sina mål om man siktar mot fel måltavla"   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar