söndag 16 juni 2013

Glada barn :)

 Min lediga "bara vara" dag...

Ett telefonsamtal från min vän...
och en stund senare befinner jag mig plötsligt på Leos lekland tillsammans
 med henne och lillasyster samt lillasysters kompis och hennes pappa.

Från början hade jag ingen lust alls att åka men det blev
 en riktigt mysig em/kväll tillsammans :)


Tjejerna har varit på Leos lekland tidigare, för mig var det premiär.

Leos lekland är fint och ROLIGT,
det är verkligen välordnat för alla besökare oavsett ålder :)
Här finns miljöer som utmanar och lockar till RÖRELSEGLÄDJE :)


Tjejerna for runt överallt i ett rasande tempo, förutom lek så blev det såklart fika.  

 Smaken är olika ;) Själv föredrog jag kaffe
medans tjejerna kylde ner sig samtidigt som de fyllde på vätskedepåerna med slush.

Det var tre trötta, varma och mycket nöjda, glada tjejer som
 många timmar senare lämnade Leos lekland. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar