torsdag 6 juni 2013

Med ett öppet sinne

Så roligt!
 Igår blev det bekräftat att den kurshelg som är inplanerad nu i helgen blir av :)
 Redan i mars var det egentligen tänkt att jag skulle få gå kursen men
då blev den inställd pga. för få deltagare och det höll på att bli så även nu.

Det här är en kurs som har dykt upp i lite olika sammanhang för mig,
 över en längre tid, det känns extra spännande att den blir av just nu.
Ungefär på samma vis var det med den näringslärakurs som jag fick möjligheter att gå,
 den dök också upp i flera olika sammanhang men omständigheterna gjorde att den 
bla. låg på fel tid vid flera tillfällen men till sist blev det dags, dags att boka in och gå den :) 

Jag ser fram mot helgen,
jag gissar att det kommer att bli både spännande, inspirerande och lärorik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar