söndag 16 juni 2013

Helg

En välbehövlig ledig helg :)
Trots att jag har sovmorgon och inget speciellt att passa just idag så får jag ändå
en känsla av att ha försovit mig när jag vaknar ;)
Klockans visare står på 9:00! Minns inte när jag sov så länge sist. 
Tydligen välbehövligt även om huvudet känns som bly.

Frukost kan göra underverk, för nu känns det betydligt bättre. 

Som sagt en ledig helg. Med en del plock och pyssel.
Och tid och utrymme för att "bara vara", i mig själv och med mig själv,
något som jag verkligen känt att jag behöver och längtat efter.

 Igår kom mina fina vänner och vi fick för oss att ägna oss en stund åt pappersvikning.
Stora syster ville lära sig att vika flygplan, av henne fick jag sedan lära mig att vika askar
och av lilla syster fick jag lära mig att vika hundar :) 

Naturligtvis ville vi sedan testa vilken av flygplansmodellerna som flög längst,
så det blev både flygplansrace och hundpromenader :) 

Papperskonst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar