söndag 3 mars 2013

Fest och Vasalopp

Ibland är det så märkligt med sammanträffanden och händelser.
Det fanns nog en mening med att den tänkta helgkursen blev inställd i sista stund och framflyttad till ett senare datum, även om det inte kändes så när jag fick besked om det. I stället har det blivit träning, fest och Vasalopp :-)

Jag brukar träna direkt på morgonen när jag tränar på lördagar men igår kom jag iväg senare än vanligt. När jag var på väg till träningen i går förmiddag så dök Anna upp i mina tankar, numera träffar jag henne så sällan, jag känner att jag saknar henne...  och hennes pass.

Efter träningen mellanlandade jag hemma i min lägenhet för att sedan ta mig vidare upp till Ängby, när jag passerade Form så träffade jag på Niki. Jag som inte är på FB ännu ;-) hade inte tagit del av den tänkta födelsedagsfesten och firandet av Anna samma kväll. Men någon timme senare var jag åter igen nere på Form, som för kvällen gjorts om till en fin festlokal. Efter välkomstdrink blev det en massa härlig, svettig träning tillsammans, efter dusch, bastu och ombyte så fortsatte kvällen och festligheterna med dryck, fantastisk mat, prat, skratt, musik och sång :-) Och det kändes härligt att det var just Anna som var huvudperson :-) Grattis Anna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar