tisdag 26 mars 2013

Greens och skön morgonträning

Vilken skön morgon det blev.
Även om det inte riktigt kändes så när jag steg upp, kroppen kändes så seg. Men efter massor med greens och lite vatten så förändrades känslan påtagligt.Vätskebalansen i kroppen är onekligen viktigt, jag tror att jag låg lite back sen igår.

Knappt 1,5 liter greens senare snurrade benen igång på spinningcykeln. Idag var jag tidigt nere på Form och tjuvstartade med uppvärmningen och lät benen snurra, jag njuter nämligen fortfarande av söndagens lyxpass och mysig träningsvärk :-) Förresten behövs en liten rättelse; lyxpasset startade med 10 reps. och ingenting annat, tur att jag ibland har någon som hjälper mig att hålla räkningen ;-)

Efter att ha avslutat dagens pass, som var hur skönt som helst, så har jag mumsat i mig en riktigt god frukostgröt, kokade den första gången i söndags. Gröten innehåller bovete med aprikoser, äpple, linfrön, solrosfrön, kanel, kardemumma, vatten och salt. Kroppen tackar och tar emot :-)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar