söndag 17 mars 2013

Jag är redan igång :-)

Så bra att Form skapat möjligheter för en workshop/föredrag kring detox, rening och rensning med hjälp av kosten :-) Idag delade Niki med sig av vad det hela handlar om. Jag tror att det finns många som är intresserade av ämnet och vill lära sig mera samtidigt som jag tror att många, efter dagens föredrag, även blir nyfikna på att genomföra en detoxperiod för att själva få uppleva effekterna och vad som händer.

Själv har jag ju fått både kunskaper och erfarenheter sedan tidigare, men för den skull hindrade det mig inte från att vara på plats idag. Tvärtom :-) För mig blev föredraget ett perfekt tillfälle för att helt enkelt få ytterligare inspiration :-) En del av inspirationen kom nog redan innan, för jag är redan igång med en detoxperiod. Jag startade i morse :-)

Det blir spännande att se hur och vad jag kommer att uppleva under den här perioden. Ingen gång är den andra lik. Vid mina tidigare detoxperioder, jag har genomfört 3, så har upplevelserna varierat. Den första detoxperioden som jag genomförde, har hittills varit den mest kraftfulla, både fysiskt och mentalt.

De närmaste dagarna blir det lugn träning, ibland kan det vara en utmaning i sig...

Det är lite intressant, för ett litet tag sedan blev det ett extra personalmöte inbokat på jobbet, naturligtvis på tisdagkväll, "boxtisdag". Jag kan säga att det störde mig att det måste vara just precis då. Men nu känns det annorlunda ;-) Nu finns det ytterligare anledningar till att jag inte ska gå på boxen just på tisdag, "roligare" anledningar och något som jag själv styr över :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar