tisdag 12 mars 2013

Kvalité :-)

Jag vill gärna göra lite extra reklam för ett av veckans fantastiska Formpass
och det är boxpassen :-)
All träning är ju naturligtvis bra men vissa pass betyder och ger lite extra.
Precis som boxpassen för mig.
 Den här träningen är verkligen kvalitétsträning oavsett vilken nivå man själv befinner sig på,
ikväll var det ovanligt "jobbigt", tufft och som vanligt väldigt skönt och roligt :-) 

Jag vet inte riktigt vad som händer under de här passen,
annat än att jag kommer in i någon sorts bubbla där tid och rum nästan slutar existera.
Jag blir och är oerhört fokuserad samtidigt som allt sköter sig själv på något vis.
Vad som händer runt omkring mig har jag ingen aning om ;-) 

Jag uppskattar verkligen att jag har en kropp som funkar,
att jag kan och "vågar" ta i och bli riktigt trött
 samtidigt som kroppen också har en förmåga att återhämta sig.
 Sällan har väl en proteindrink smakat så gott som efter kvällens pass,
mina depåer behövde verkligen fyllas på.

En tanke som ofta kommer till mig är att jag känner mig så glad och tacksam för att vi har så inspirerande och duktiga instruktörer på Form, som erbjuder oss träning med tanke och kvalité, det känns både fint och lyxigt :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar